onsdag 12 april 2017

Nya favoriter

Älskar verkligen dess byxor ❤. Enfärgad mörkgrå melerad trikå från Tygexperten och mönster Chill Pants från OMG Banans. 

Minskade ned mönstret från Sy Klaer till damer och dessa hade jag hela semestern. Enfärgad svart trikå från Tygexperten. 
Testade mönstret Lady Pull EE köpt på Makerist.de. Valde varianten med luva. 
Blev lite stor i S så nästa syr jag i en mindre storlek. Annars gillar jag den. 
Sydd i lila microjogging från Tygexperten. 

Sydde även en Mr Klassik till maken, mönstret är köpt på makerist.de. Valde varianten med hög luva. 
Tyget är mörkgrå microjogging från Tygexperten. 

På baksidan syns passpoalen svart under oket 

Har testar ert mönster på omlottkofta. Sydde denna i en stuv joggingtyg från Stoff och Stil. Den blev ok på

Denna varianten av koftan blev lite för lite omlott och knapparna hade kunnat sitta lite högre upp men jag har använt den på jobbet tillsammans med min egensydda svarta trikåkjol. 
Även denna är sydd i lila microjogging från Tygexperten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar