torsdag 5 oktober 2017

Prematurkläder till insamling till neonatalavdelningen på Mälarsjukhuset

Numera är jag med-ansvarig för insamlingen av prematurkläder till neonatalavdelningen på Mälarsjukhuset, bloggen hittar ni här Blogg

Jag hade en hel del smått hemma i mitt lager men har kompletterat så alla set ska innehålla minst body/byxa/mössa eller heldress/mössa. De är så små dessa plaggen, de är i storlek 38,44 och 50

Syns inte så bra på bilden men de vita mössorna har små söta tryck som "Pytteliten" och "Pyttestor"




 Detta set kompletterade jag med en mössa. Den gröna interlocken med elefanter är från Znok design


 Tyget med videkissar är ett av mina favorit-tyg från Lillestoff. BLir jättefint tillsammans med det randiga och det vita



















Detta är sytt av By Sabina Mangard, jag har bara knappat heldressen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar