fredag 3 augusti 2018

Dekorsömmar och snygga set till dottern.

Jag gick loss med några flerfärgade oxh melerade broderitrådar och sydde snygga sömmar på lite kläder till dottern. 

Alla tröjor är A Little Twisted från Hallonsmula design och alla kjolar är Everyday skirt från Made by Runi. 
På tröjorna har jag ritat om de små fickorna till en stor magficka för dottern får inta plats med grejerna annars 😂. Kjolen har jag gjort två storlekar längre så hon kan ha dem även nästa år

Här syns sömmarna i närbild 



Detta setet är syr i flossad lite tjockare jogging med blommig trikå i fickorna. 


Denna flossade tjocka joggingen kommer från Liandlooch  har legat länge i hyllorna. Även trikån i fickorna oh mudden är från Liandlo. 


Den ljusrosa öglade joggingen, trikån och den matchande mudden är alla från WCollection. 


Denna blåa French Terry köpte jag på Ohlsons Tygwr förra veckan. Jag matchade den med mörkblå mudd. 


Dottern ville ha sin oxh kompisarna initialer på kjolarna så även tröjan fick ett tryck. 


Dottern önskade matchande kjolar till de kompisar gon leker mest med i skolan. Jag använde olika färger på trådarna till dekorsömmarna och tryckte tjejernas initialer i matchande HTV. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar