måndag 22 oktober 2018

Vuxentoppar och tröjor

Var nyfiken på nya mönstret Womans Alice från Threads by Caroline. Enligt mått-tabellen ska jag ha storlek 40 men sydde denna i 38. Upplevde den som för stor så gav bort den till min syster. Det underbara tyget är från Jonic textil.



Sydde denna i storlek 34 i tyg från Tyglycka. Denna är mkt bättre i storlek :D

Shoppade lite mönster från Makerist.de och sydde denna träningströja. 
Tyget är en flossad jogging från Kameleont som var lite för ostretchig men så snygg den blev med sina lila sömmar och matchande mudd.
Mönstret är från Kii-ba-do



Sydde en collegetröja till min syster Förskolläraren :D. Mönster är Made By Runis Raglan hoodie with a twist. Jag har muddat halsen för den blev så hemskt stor annars. Tyget är öglad jogging från Stoff och Stil. 
Trycket har jag gjort med glittrig HTV från MDPsupplies och min Sihouette CAmeo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar