onsdag 7 augusti 2019

Mera plagg från stuvar

Fortsätter för av med stuvar och fyller på garderoberna samtidigt. 

Just detta tyger var inte en stuv men blev ändå en klänning. Tyget är från Tyglycka. Mönster är Lollipop pick and mix från Hallonsmula design. 


Även detta tyget är från Tyglycka. Mönster är summer dress från Made by Runi. 


Denna stuven köpte jag nyligen och jag lyckades pussla ut en klänning sv den men den är liite för tigth oxh kort så får nog sälja den snart 🙈 men fin blev den 😍. Mönster är Sunmer dress med add on från Made by Runi oxh tyger är designat av Räven oxh Ugglan. 


Frost-inspirerad i tyg från Tyglycka. Mönster är Everyday dress från Made by Runi. 


Även denna stuven har legat länge och räckte precis till en Everyday dress från Made by Runi. 


Ugglor och rävar i cerise köpte jag på mig en hel del av för länge sedan men detta var allt som stuven räckte till. Sydde en matchande t-shirt som jag gjorde ett tryck till med min Silhouette Cameo. 
Mönster är Easy Tee och Dont Leaf me joggers från Hallonsmula design. Både mysig och snygg pyjamas. 


Byxkjolar är nåt jag ska sy mer av till hösten. Denna är sydd i lila enfärgad trikå från Teztilpoolen. Mönster är Sprinkle Skorts från Hallonsmula design. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar