måndag 10 februari 2020

Snygga omlott-toppar med vida ärmar

Blev så förtjust i ärmen på The dress så jag kombinerade den med Hidden Freedom (båda mönstren är från Sewingheart Design) 

Denna är sydd i och kantad med snyggaste trikån från Nuppu Print Company 






Denna är sydd i Tittut från Vintage in my Heart, designat av Gunilla Ginsburg. Sydde den med 3/4ärm 









Denna har också 3/4 ärm och så har jag slarvat den bakpå då tuget inte räckte annars 




Stuvade ner sömsmånen så skarven syns knappt 


En svart passar ju till det mesta 



Sydde denna ljusblå i present till en vän som dansar balett 





Trycket har jag kombinerar ihop från två skärfiler och jag blev extra nöjd med glittret



Denna svarta är också en present som fick tryck på ryggen 


Den sista blå har jag lyckats slänga bilderna på 🙈

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar