lördag 6 januari 2024

Hösten/vinterns bidrag till neonatalavdelningen

Blev en hel del smått sytt förra året. Bland annat dessa tutt-lappar eller kuvös-snuttar

Alltid när jag skär ut plagg så skär jag upp dessa rutor av skräpet och till slut blir det en hel del som ligger i lådan. Många är dessutom udda eller så jag har inte kvar tyget alls. 

Dessa lappar är ca 11x11 och i dubbelt tyg. Sedan har jag overlockat runt om 





Sydde även en del mössor som kan användas i kuvöserna. Gjorde också en djupdykning i pärmen med Vinyltryck 


Lite blandad kompott av Vinyltryck på enfärgat 😍


Djungel från JNY tillsammans med snuttar av elefanter från Znok och Miffy från Pysselbabok 


Grönblommigt från Vintage in My Heart 


Och Magnolia från Textilgrottan 


Svanar från Liandlo skänkta av en kollega 


Och coola flying pigs 😎 






Och resterna av jul-tyg som jag köpte 2022 från Selfmade 









Vintrigt tyg från Nordanro design 




Hallonlakritsskallar från Doris textil 




Söta rådjur från Paapii design 


Blommor och romber från Fossan design 


Marrakesh från So Sew Me




Robotlovers från So Sew Me 





















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar