måndag 13 april 2020

Kompletterat prematurset

Som insamlingsansvarig för insamlingen till neonatalavdelningen på Mälarsjukhuset så får jag inte alltid in kompletta set utan jag behöver plocka ihop eller sy kompletterande plagg 

Till dessa snygga bodysar har jag sytt byxor och mössor samt tryckt storleksmärkning och ibland lite andra tryck 


Jag sydde även två enfärgade bodysar till mönstrade byxor/mössor som jag hade låg sedan tidigare 


Det börjar bli dags att lämna in för påsen är snart full 


Jag har ansöka nära till So Sew Me så bekvämt nog gjorde jag en beställning av enfärgat till alla dessa plagg och jag kunde hämta min beställning dagen efter 


Jag sydde verkligen som på löpande band. Varvade mellan min imagine 


Och min ovation


Det blev många trådbyten då jag gärna ser att även insidan är matchad 


Knapp-pressen gör verkligen att jobbet går snabbare 😅





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar